Naše ceny

Ceník služeb aneb co stojí naše práce

Redakční systém a jeho rozšíření

Redakční systém bubileg verze 5
V základu systém umožnuje chod plnohodnotné moderní responzivní webové prezentace s vlastní správou stránek, článků, menu a jejich položek, fotografií a dalších souborů, kontaktů, uživatelů a mnoho dalšího. V ceně je postavení webové prezentace na kompatibilní grafické předloze, základní naplnění daty, SEO optimalizace, užívání administrace systému, dvouhodinové školení a umístění prezentace do prostředí internetu. V ceně nejsou grafické práce, kterými může být návrh loga, návrh designu webu, tvorba grafického manuálu a podobně. V ceně nejsou platby třetím stranám, jako například hostingové společnosti.
9 900 Kč
Elektronický obchod
Produkty, kategorie, šablony, dopravy, platby, objednávky, štítky, výrobci a mnohé další. Toto rozšíření k chodu potřebuje redakční systém bubileg verze 5.
6 500 Kč

Naše služby

Analýza, administrace
Analýza trendů, návrh struktury, hostingové administrativní práce, SEO, SEM…
500 Kč / hod
Kódování a programování
HTML, CSS, PHP, JavaScript, jQuery, SQL, Java
500 Kč / hod
Plnění webových stránek
Plnění články, fotografiemi, produkty elektronického obchodu…
400 Kč / hod
Grafické práce
Rastrová i vektorová grafika, tvorba loga a doprovodné grafiky k webové stránce…
500 Kč / hod
Copywriting
Vymyslíme za Vás texty do Vašeho webu nebo eshopu.
500 Kč / hod
Fotografování
Pořizování fotografií, úprava fotografií, koláže…
500 Kč / hod
Školení IT
Školení v používání systému ale i školení v IT (užívání počítače, kancelářské nástroje, tvorba webu…)
400 Kč / hod
Servis
Servis počítačů, instalace, profilaxe, nastavení emailů, bezpečnost dat…
500 Kč / hod

Slevy

Upgrade z verze 1-4 na 5
Sleva platí na redakční systém a jeho rozšíření.
20%
Další projekt stejného zákazníka
Sleva platí na redakční systém a jeho rozšíření.
20%
Veřejně prospěšné projekty
Školy, školky, knihovny, sportovní oddíly, neziskové organizace, sdružení... Sleva platí na redakční systém a jeho rozšíření.
20%

Provize

Za zprostředkování úspěšné zakázky
Provize se počítá z ceníkových cen redakčního systém a jeho rozšíření po případných slevách. Neaplikuje se na hodinové sazby.
15%

Jaká bude cena Vašeho webu?

Tvorba webu není jen o grafice a nakódování stránky v jazyce HTML. Jedná se o komplexní projekt a proto je potřeba k tomu i tak přistupovat.

Mnoho lidí se může ptát, kolik stojí web, kolik zaplatí. Otázka ceny je pro mnohé důležitější než otázka možností a kvality webu. Nezapomínejte však, že Váš web není nějaký Váš rozmar, ale jedná se o nástroj, který Vám pomáhá vydělávat peníze. Ať se jedná o elektronický obchod, interní systém, webovou aplikaci nebo "obyčejnou" firemní prezentaci. Záleží pak pouze na Vás, koho si vyberete, kolik zaplatíte a hlavně co za své peníze obdržíte. Kupujete-li si od firmy například nákladní automobil, také nehledíte jen na pořizovací cenu, ale zajímá Vás i stav, možnosti, záruky, podpora servisu…

Rozpočet realizace webu je do jisté míry daný ceníky, ale může samozřejmě dále růst dle individuálních požadavků klienta. Můžeme provádět analýzy, můžeme tvořit kompletní grafický návrh, identitu firmy, grafický manuál, copywriting, …

Redakční systém musí být

V ceně redakčního systému bubileg, který sami vyvíjíme a který musí být základem každého námi vytvořeného webu či webové aplikace, Vám web postavíme dle dodaných materiálů, provedeme základní naplnění obsahu, provedeme základní dvouhodinové zaškolení, nahrajeme na Váš hosting a také Vám dáme plný přístup do administrace. Získáte tím vlastní webovou prezentaci dostupnou v prostředí internetu, kde si můžete stránky, články, menu, obrázky, uživatele a další prvky spravovat sami bez dalšího placení.

Design webu musí být

Nesmíme také zapomenout na grafickou podobu, tedy design webu. Někdo musí pro Vaši firmu navrhnout vzhled vaší webové prezentace. Musí se respektovat firemní barvy, ergonomie ovládání, pravidla přístupnosti, firemní barvy, samotné zaměření firmy a mnoho dalších aspektů. Někdy grafický návrh dodá zákazník sám. Návrh vytvoří například jeho zaměstnanec, což je nejúspornější řešení. Nám neplatíte nic. Můžete si také nechat udělat design u renomovaného grafického studia. Tam se cena může vyšplhat až na desítky tisíc. Kromě designu webu se může nechat vytvářet nové logo firmy, vizitky, prezentační materiály a mnohé další. Toto však nespadá do rozpočtu tvorby webu. Jedná se o další objednávky.

Ve shrnutí nám tedy za grafický návrh webu zaplatíte:

Někdy grafický návrh požadovaný a schválený objenatelem obsahuje prvky, které je nutné řešit progrmaováním dalších modulů. Toto se pak účtuje po dohodě speciálně hodinovou sazbou.

Školení může být

Někdy se provádějí školení více zaměstnanců ve větším rozsahu. Někdy se jede školit opakovaně do vzdálenějších oblastí. Poté je samozřejmě naúčtován poplatek za další školení a cestu. V ceně redakčního systému jsou dvě hodiny základního školení.

Plnění webu daty může být

Někteří zákazníci si chtějí ulehčit práci, ušetřit hodiny času a objednají si u nás i plnění webu. Kde se na webu vytvoří články dle zadání, fotogalerie, produkty, sklady, kategorie a mnoho dalšího. Toto je vždy individuální objednávka, kde se řeší rozsah požadovaných prací. Hodinové sazby máme opět na našem webu. Základní plnění obsahu webové prezentace v rozsahu několika jednotek stránek, článků, menu, souborů je již v ceně redakčního systému. Web od nás tedy nikdy nedostanete prázdný, ale již se základní strukturou obsahem naplněných stránek.

Programování na míru může být

Zákazník může chtít některé funkce přidat nebo změnit. V takovémto případě se musí provést programování na míru, kde se vždy přesně specifikuje požadavek zákazníka a odhadne se náročnost tvorby jeho požadavku, od které se odvíjí cena. Může se jednat o drobnou změnu nějakého modulu, nebo komplexní systém evidence výroby pro intranet nějaké výrobny.

Shrnutí

Závěrem lze říci, že každý web je specifický a je potřeba k tomu i také tak přistupovat. Kdyby měli podnikatelé, firmy, úřady, školy… stejné webové prezentace, pozbyl by vlastně jejich význam. Web slouží k získání dalších nebo udržení stávajících zákazníků a proto je potřeba se nějak odlišit, nabídnout něco více… 

Každé tvorbě však vždy předchází domluva. Sami si vyberete, jakou práci a za jaké peníze chcete.